مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-20سياسي

غرب گرایان نگران «سند 25 ساله» هستند/ منافع دو کشور در این قرارداد لحاظ می شود


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد فقط نگاه شان به غرب است و مطالبی بی اساس درباره  قرارداد با چین مطرح می کنند اما در این  قرارداد قطعا منافع دو کشور در نظر گرفته می شود.

- حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره قرارداد ایران با چین، گفت: جمهوری اسلامی ایران با همه کشورها به جز آمریکا و رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار می کند و ارتباط با سایر کشورها برای ما هیچ گونه منعی ندارد.

وی با اشاره به انتقاداتی که درباره قرارداد ایران و چین مطرح می شود،افزود: این انتقادات از سوی افرادی بیان می شود که نگاه شان فقط به غرب است و تاکید می کنند، ایران فقط باید با کشورهای غربی در تعامل باشد.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نوع ارتباط ایران با کشورها باید بر اساس اصل عزت، حکمت و مصلحت باشد و ما باید این مسائل مهم را در تعامل خود با کشورهای جهان مدنظر قرار دهیم.

سلیمی با بیان اینکه آمریکایی ها دنبال انزوای جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: متاسفانه برخی از مسئولان داخلی هم در این راستا گام برمی دارند و به نوعی به دنبال خود انزوایی هستند.

وی متذکر شد: زمانی که آمریکا خودسرانه از برجام خارج شد و اروپایی ها هم به تعهدات خود در برجام عمل نکردند دولت ما باید مواضع محکم تری اتخاذ می کرد اما متاسفانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب گرایان نگران «سند 25 ساله» هستند/ منافع دو کشور در این قرارداد لحاظ می شود

غرب گرایان نگران «سند 25 ساله» هستند/ منافع دو کشور در این قرارداد لحاظ می شود