مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-21سياسي

تقدیر امام جمعه کامفیروز از اقدامات انقلابی خبرگزاری فارس در استان فارس


امام جمعه کامفیروز اقدامات گروه جدید خبرگزاری فارس در استان فارس را اقدامی جهادی و انقلابی دانست و از مجموعه خبرگزاری فارس در استان فارس به دلیل انجام رسالت انقلابی تقدیر کرد.

- سرویس سیاسی خبرگزاری فارس؛ شیراز  حجت الاسلام محمد تقی زاده با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در شیراز با مدیر و اعضای هیئت تحریریه خبرگزاری فارس دیدار  و گفتگو کرد.

وی با اقدامات گروه جدید این خبرگزاری را اقدامی جهادی و انقلابی دانست و از مجموعه خبرگزاری فارس در شیراز به دلیل انجام رسالت انقلابی تقدیر کرد.

امام جمعه کامفیروز با تاکید بر اهمیت رسالت خبررسانی  در استان فارس گفت: کار دقیق و قوی، معقول و به دور احساسات و ارزیابی عملکرد مسئولان اقدامی شایسته است که در این خبرگزاری انجام می شود و ما نیز طبق رسالتی که بر عهده داریم به عنوان سرباز انقلاب از کمکی دریغ نمی کنیم.

حجت الاسلام تقی زاده، رسالت رسانه را رسالتی انقلابی دانست که باید در راستای کسب رضایت پروردگار و با تلاش مجاهدانه نیروهای انقلابی رقم بخورد.

وی انتشار اخبار واقعی و صحیح به جامعه را از ارکان اصلی در انتشار اخبار دانست و عنوان کرد: در شأن نظام انقلاب اسلامی نیست افرادی که زر و زور ندارند، حقشان پایمال شود یا اگر کسی زر و زور دارد بتواند حق خوری کند، پس  این رسانه مستقل و بدون وابس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر امام جمعه کامفیروز از اقدامات انقلابی خبرگزاری فارس در استان فارس

تقدیر امام جمعه کامفیروز از اقدامات انقلابی خبرگزاری فارس در استان فارس