مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-21بين الملل

بن سلمان پسر عموی خود را له می کند؛موج توییتری علیه ولیعهد سابق


طی روزهای اخیر موج توییتری علیه «محمد بن نایف» ولیعهد سابق و برکنار شده عربستان به راه افتاده است که هدف از آن حذف رقبای احتمالی« محمد بن سلمان» ولیعهد و همه کاره این کشور است.

- طی روزهای اخیر موج توییتری علیه محمد بن نایف ولیعهد سابق و برکنار شده عربستان به راه افتاده است که هدف از آن حذف رقبای احتمالی محمد بن سلمان ولیعهد و همه کاره این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران،گروهی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر در عربستان در اقدامی هماهنگ محمد بن نایف ولیعهد سابق این کشور را به فساد مالی متهم کردند.

هزاران توییتی که علیه ولیعهد سابق عربستان و یکی از نزدیکانش منتشر شده است به نظر می رسد بخشی از کارزاری وسیع تر برای زیر سوال بردن رقبای محمد بن سلمان ولیعهد کنونی باشد.

این در حالی است که برخی از گزارش ها از احتمال تعقیب قضایی محمد بن نایف به اتهام فساد مالی حکایت دارد.

در توییت هایی که انتشار آنها از روز جمعه آغاز شد از سعد بن جابری مقام ارشد سابق در وزارت کشور عربستان نیز علاوه بر محمد بن نایف به عنوان یکی از عاملان فساد مالی یاد شده است.

سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در سال 2017 میلادی محمد بن نایف را از مقام ولیعهدی کنار گذاشت و محمد بن سلمان، پسرش را به عنوان جانشین او معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان پسر عموی خود را له می کند؛موج توییتری علیه ولیعهد سابق

بن سلمان پسر عموی خود را له می کند؛موج توییتری علیه ولیعهد سابق