مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-21ورزشي

گزارش مرکز آمار:از میران ورزش مردم ایران


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز آمار کشور اعلام کرد: حال ورزش همگانی به خاطر توجه دولت و شخص دکتر سلطانی فر نسبتا خوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در نشست معاونان و مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان با معاون اول رییس جمهور، گفت: یکی از دغدغه های دولت، توسعه ورزش همگانی است چراکه ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارد و من می خواهم از همین جا اعلام کنم حال ورزش همگانی به خاطر توجه دولت و دکتر سلطانی فر نسبتا خوب است.

وی در ادامه سخنانش به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز آمار کشور در این ارتباط اشاره کرد و گفت: بیش از پنجاه و یک درصد مردم ایران ورزش می کنند، این در حالی است که در سال 94 این رقم چهل و چهار درصد بوده است.

احمدی با اشاره به مشارکت پنجاه و یک درصدی در ورزش همگانی اظهار کرد: اگرچه آمار کنونی نمایانگر شرایط نسبتا خوبی است اما ورزش همگانی در ایران برای رسیدن به شرایط مطلوب فاصله دارد.

معاون وزیر با بیان این نکته که چالش امروز ما کیفیت بخشی به برنامه های همگانی و افزایش تاثیر گزاری آن در ارتقای سطح سلامتی است، توضیح داد: در این دوره با تنوع بخشی به برنامه ها، ایجاد هم افزایی در دستگاه های مرتبط و تمرکز بر تحت پوشش قرار دادن اقشار مختلف جامعه تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش مرکز آمار:از میران ورزش مردم ایران

گزارش مرکز آمار:از میران ورزش مردم ایران