مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-21اقتصادي

تخلیه 20 هزار تن خاک فسفات در اسکله بندر بوشهر


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به پهلوگیری دومین کشتی حامل خاک فسفات در بندر بوشهر خبر داد و گفت: این کشتی حامل 20 هزار تن خاک فسفات است که پس از تخلیه به انبارهای منطقه ویژه بوشهر انتقال می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده در جمع خبرنگاران از تخلیه کالاهای اساسی در اسکله بندر بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در این راستا چهار کشتی به ظرفیت 45 هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر پهلو گرفت و تخلیه شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به پهلوگیری خاک فسفات در اسکله بندر نگین بوشهر خاطرنشان کرد: نخستین کشتی حامل محموله خاک فسفات 9 تیرماه در بندر بوشهر تخلیه و به انبارهای منطقه ویژه اقتصادی بوشهر انتقال یافت.

وی با بیان اینکه نخستین کشتی حامل خاک فسفات به وزن 15 هزار  500 تن تخلیه شد گفت: این محموله در اسکله مجتمع بندری نگین بوشهر تخلیه  و توسط کامیون ها به منطقه ویژه اقتصادی شماره 2 بوشهر حمل شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به پهلوگیری دومین کشتی حامل خاک فسفات در بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: این کشتی حامل 20 هزار تن خاک فسفات است که پس از تخلیه به انبارهای منطقه ویژه بوشهر انتقال می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه 20 هزار تن خاک فسفات در اسکله بندر بوشهر

تخلیه 20 هزار تن خاک فسفات در اسکله بندر بوشهر