مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-21فناوري

بازگشت دانشگاه ها به وضعیت عادی یکسال زمان می برد/امکان ارائه مجازی دروس عملی


مدیر فناوری اطلاعات آموزش دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه بازگشت آموزش دانشگاه ها به وضعیت عادی بیش از یک سال زمان می برد، گفت: بسیاری از پیش بینی ها حاکی از ادامه شرایط و محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا حداقل برای سال تحصیلی آینده است و به نظر می .

- مدیر فناوری اطلاعات آموزش دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه بازگشت آموزش دانشگاه ها به وضعیت عادی بیش از یک سال زمان می برد، گفت: بسیاری از پیش بینی ها حاکی از ادامه شرایط و محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا حداقل برای سال تحصیلی آینده است و به نظر می رسد تا برگشتن آموزش به روند عادی خود بیش از یک سال فاصله داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ضرابی زاده ضمن بیان این مطلب گزارشی از وضعیت آموزشی دانشگاه شریف در شرایط شیوع کرونا ویروس ارائه داد و اظهار کرد: بدون شک شیوع ویروس کرونا تاثیر عمده ای بر آموزش عالی در تمام کشورهای جهان داشته است و کشور ما هم از این موضوع مستثنی نبوده است.

با این حال دانشگاه صنعتی شریف با اقدام بسیار سریع و به موقع در جایگزینی شیوه های آموزش مجازی در اولین هفته پس از تعطیلی دانشگاه ها موفق شد میزان تاثیرات منفی این پدیده را بر آموزش تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت دانشگاه ها به وضعیت عادی یکسال زمان می برد/امکان ارائه مجازی دروس عملی

بازگشت دانشگاه ها به وضعیت عادی یکسال زمان می برد/امکان ارائه مجازی دروس عملی