مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 04:202020-07-21اقتصادي

«کوانج» فضای گردشگری بکر


بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد گفت: روستای کوانج، سراب حق نظر کوانج و روستای بیتروان بخش مستعد گردشگری بوده و قابلیت گردشگری دارند که به منظور معرفی این روستاها به عنوان روستاهای هدف گردشگری مکاتبات لازم انجام شده و منتظر پاسخ هستیم.

- محسن عزیزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سراب کوانج واقع در بالادست روستای کوانج یکی از جاذبه های بکر، طبیعی و ناشناخته ای است که هنوز مردم شهرستان از وجود آن بی خبر هستند و می توان با پیگیری های لازم این جاذبه طبیعی را به یک فضا و مرکز گردشگری در شهرستان مبدل کرد.

وی افزود: گردشگری روستایی منبع با ارزش اشتغالزایی و ایجاد درآمد است که می تواند وسیله مهمی برای توسعه اجتماعی و اقتصادی جوامع روستایی باشد که در همین راستا با برنامه ریزی و حمایت از این مهم می توان کسب و جذب سرمایه، زمینه های اشتغال پایدار را به منظور شکوفایی جوامع روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان فراهم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه سنگفرش معابر روستای هدف گردشگری حبشی با اعتبار یک میلیارد در حال انجام است، مطرح کرد: سال گذشته برای ادامه بهسازی و طرح احیاء و حفاظت از بافت و کالبد باارزش روستای حبشی به عنوان یکی از روستاهای گردشکری اسدآباد واقع در بخش پیرسلمان افزون بر 600 میلیون تومان هزینه شد و امسال نیز با صرف هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کوانج» فضای گردشگری بکر

«کوانج» فضای گردشگری بکر