مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-21بين الملل

هشدار رهبران مذهبی به پامپئو بابت اولویت بندی حقوق بشر


بیش از 30 رهبر مذهبی هشدارهایی را علیه اقدام جدید وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر قرار دادن حقوق مالکیت و آزادی های مذهبی در صدر دیپلماسی آمریکا، - بیش از 30 رهبر مذهبی هشدارهایی را علیه اقدام جدید وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر قرار دادن حقوق مالکیت و آزادی های مذهبی در صدر دیپلماسی آمریکا، صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هیل، رهبران مذهبی در بین کیش های مختلف، هشدار دادند اقدام پامپئو برای ایجاد سلسله مراتب حقوق با قرار دادن آزادی مذهبی در صدر آن، به خودی خود آزادی مذهبی و احترام به آن را تضعیف کرده و به حمایت ها از ارزش های جهانی عزت انسانی آسیب می زند.

این بیانیه به رهبری مرکز ترقی آمریکایی، یک مؤسسه بی طرف سیاسی صادر شده و از سوی رهبران کاتولیک، پروتستان، یهودی، مسلمان، سیک و بودایی به امضا رسیده است.

بیانیه فوق، در پاسخ به افشای اخیر مایک پامپئو از پیش نویس گزارش کمیسیون حقوق غیرقابل انکار وزارت امور خارجه آمریکا است که حقوق بشر را به عنوان یک سلسله مراتب، همراه با حقوق مالکیت و آزادی مذهبی در صدر آن، تعریف می کند.

منتقدان نگران آن هستند که این گزارش، زمینه را برای نحوه اولویت بندی آژانس از نظارت بر حقوق بشر در خارج از کشور، فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رهبران مذهبی به پامپئو بابت اولویت بندی حقوق بشر

هشدار رهبران مذهبی به پامپئو بابت اولویت بندی حقوق بشر