مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-21سياسي

اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای جلوگیری از آزمایش سلاح اتمی


مجلس نمایندگان آمریکا متممی را به قانون جدید اختیارات دفاع ملی اضافه کرد که تخصیص بودجه برای آزمایش اتمی در سال مالی 2021 میلادی را ممنوع می کند.

- مجلس نمایندگان آمریکا متممی را به قانون جدید اختیارات دفاع ملی اضافه کرد که تخصیص بودجه برای آزمایش اتمی در سال مالی 2021 میلادی را ممنوع می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این متمم که در تاریخ هشت ژوئن سال جاری میلادی توسط استیون هورسفورد و دینا تیتوس ارائه شده بود، روز دوشنبه با 227 رای موافق و 179 رای مخالف تصویب شد.

طبق گزارشات دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به دنبال انجام نخستین آزمایش اتمی آمریکا از سال 1992 میلادی است تا چین و روسیه را برای مذاکره درباره یک توافق کنترل تسلیحاتی سه جانبه تحت فشار بگذارد.

به دنبال این گزارشات، مارشال بیلینگزلی ، نماینده ویژه رییس جمهور آمریکا در زمینه کنترل تسلیحات اواخر ماه ژوئن تاکید کرده بود که وی از دلایل انجام یک آزمایش اتمی واقعی در این برهه بی خبر است.

انجمن کنترل تسلیحات ماه گذشته اعلام کرده بود که کمیته خدمات نیروهای مسلح سنای آمریکا در یک رای گیری حزبی در تاریخ 11 ژوئن متممی را برای نسخه خود از قانون اختیارات دفاع ملی سال مالی 2021 تصویب کرد تا مجوز تخصیص بودجه 10 میلیون دلاری برای انجام یک آزمایش اتمی در صورت نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای جلوگیری از آزمایش سلاح اتمی

اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای جلوگیری از آزمایش سلاح اتمی