مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-21فرهنگي

باز نشر مجموعه دوازده جلدی «نامه نامور» در کانون پرورش فکری


مجموعه ی داستان های شاهنامه ی حکیم ابوالقاسم فردوسی با عنوان «نامه نامور» در 12 جلد، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

- مجموعه ی داستان های شاهنامه ی حکیم ابوالقاسم فردوسی با عنوان نامه نامور در 12 جلد، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجموعه ی داستان های شاهنامه ی حکیم ابوالقاسم فردوسی با عنوان نامه نامور در 12 جلد، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

این مجموعه سال 1392 برای نخستین بار برای علاقه مندان داستان های حماسی از سوی کانون به چاپ رسید.

رستم و سهراب نوشته جعفر ابراهیمی (شاهد) و تصویرگری کمال طباطبایی، بیژن و منیژه و بازی اهریمن به نویسندگی سوسن طاقدیس و تصویرگری محرم اسلام نژاد و نازنین عباسی، رستم و اکوان دیو نوشته افسانه شعبان نژاد و تصویرگری سحر حقگو، داستان فرود کاری از اسدالله شعبانی و تصویرگری راهله برخورداری و رستم و اسفندیار نوشته مرجان فولادوند و تصویرگری پژمان رحیمی زاده عنوان شش جلد از کتاب های این مجموعه است.

هم چنین، زال وسیمرغ و زال و رودابه به نویسندگی مصطفی رحماندوست و تصویرگری مانلی منوچهری و عاطفه ملکی جو، رویای گردآفرید نوشته مینو کریم زاده و تصویرگری عطیه بزرگ سهرابی، سیاوش اثر آتوسا صالحی و تصویرگری عطیه مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز نشر مجموعه دوازده جلدی «نامه نامور» در کانون پرورش فکری

باز نشر مجموعه دوازده جلدی «نامه نامور» در کانون پرورش فکری