مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-21اقتصادي

دل پر درد شهر از نخاله های ساختمانی


با تخریب و بازسازی ساختمان ها در سطح شهر، شاهد ریختن نخاله ها و ضایعات و پسماندهای ساختمانی در اطراف و حاشیه های کوچه ها و شهر هستیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری با تخریب و بازسازی ساختمان ها در سطح شهر، شاهد ریختن نخاله ها و ضایعات و پسماندهای ساختمانی در اطراف و حاشیه های کوچه ها و شهر هستیم.

عایق، میخ، سیم برق، میلگرد، گچ و سیمان و همچنین پسماند و ضایعات حاصل از فرآیند آماده سازی مقدماتی تخریب و یا ساختمان سازی، گاهی دارای سرب و مواد خطرناک است که علاوه بر مشکلات زیست محیطی و انسانی، زیبایی و نظافت شهری را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر قرار بر این باشد دستگاه ها و متولیان امر، پاک سازی و نظافت شهری را انجام دهند و پس از آن شهروندان پسماند و نخاله های ساختمانی را در محل در نظر گرفته شده، منتقل نکنند و آن ها را در حاشیه و اطراف شهرها رها کنند، تحولی در ساماندهی و زیباسازی منظر شهر نخواهد افتاد.

ولی الله شاهرخی فر، سرپرست واحد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری(اجراییات) شهرداری شهرکرد گفت: در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه نخاله، زباله و پسماند باید به سایت دفن زباله شهرستان شهرکرد منتقل شوند، اظهار کرد: در صورت مشاهده حمل و انتقال نخاله ، زباله و پسماند در حاشیه و اطراف شهر با افراد برخورد قانونی خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل پر درد شهر از نخاله های ساختمانی

دل پر درد شهر از نخاله های ساختمانی