مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-21سياسي

وظایف دستگاه های فرهنگی بازمهندسی می شود/ نسبت به مسائل روز جامعه عقب هستیم


دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در برنامه های سال جدید به دنبال تصویب سند جدید نیستیم و البته تکالیفی در سند مهندسی فرهنگی برای تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ (41 سند) دیده شده است که با مشارکت ذی نفعان و دستگاه های مربوطه طراحی و تصویب این اسناد در دستور قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، چهارمین جلسه دبیران سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی با سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی روز دوشنبه با حضور محمد رضا هاشمی گلپایگانی، مهندس سید مصطفی میرسلیم، محمد علی کی نژاد و محمد رضا مخبر دزفولی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ابتدای این جلسه هدف برگزاری این جلسه را استفاده از تجربه 36 ساله دبیران شورای عالی انقلاب فرهنگی خواند و اظهار داشت: جلسه مشابهی نیز بصورت موسمی با حضور دبیران شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی امنیت ملی تشکیل می شود که نوعی هم افزایی در عرصه های چند بعدی مرتبط با فرهنگ، علم و فناوری، فضای مجازی و امنیتی ملی محسوب می شود.

عاملی: جامعه از یک سری مسائل رنج می برد که معمولا ما در پاسخ آن اشاره به در حال بررسی بودن موضوع می کنیم و نسبت به مسائل روز جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظایف دستگاه های فرهنگی بازمهندسی می شود/ نسبت به مسائل روز جامعه عقب هستیم

وظایف دستگاه های فرهنگی بازمهندسی می شود/ نسبت به مسائل روز جامعه عقب هستیم