مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-21ورزشي

چرا اداره ورزش کرمانشاه خانه دوم و حامی ورزشکاران نیست؟/ از ورزش بانوان حمایت کنید


نائب رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: اگر همان طور که از آقایان حمایت می شود از تیم های بانوان هم حمایت شود شاهد شرایط خیلی بهتر و درخشش بیش از پیش آن ها را مشاهده خواهیم کرد.

- پروین صفایی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به نبود مکانی مناسب و مختص به بانوان با تایم آزاد در تمام سطح استان، آن را معضل دیگری از ورزش بانوان برشمرد و اظهار داشت: تمرینات هوازی بخش عمده ای از ورزش را در همه رشته ها و شاخه ها در برمی گیرد، اما بانوان استان کرمانشاه از شرایط و مکان کافی و مناسب جهت پرداختن به این تمرینات در کل استان و حتی در کل شهر کرمانشاه بی بهره هستند.

وی ادامه داد: در برخی از زمین های چمن شاهد هستیم تایم های خاصی را در اختیار بانوان قرار می دهند، عموما این زمان ها قابلیت استفاده چندانی را نداشته و به هیچ وجه جوابگوی نیاز بانوان جامعه نیست و باید در این مورد تدبیری اندیشید که با امکانات بهتر و مکانی مختص بانوان در هر ساعتی به صورت اختصاصی در اختیار باشد.

نائب رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه در پاسخ به این سئوال که بزرگترین مشکل بخش بانوان را چه مساله ای می داند، یادآور شد: بزرگترین معضل بخش بانوان مباحث مالی در ابعاد مختلف است، همه ما می دانیم شرایط اقتصادی استان چندان مطلوب نیست اما اگر تمامی بخش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اداره ورزش کرمانشاه خانه دوم و حامی ورزشکاران نیست؟/ از ورزش بانوان حمایت کنید

چرا اداره ورزش کرمانشاه خانه دوم و حامی ورزشکاران نیست؟/ از ورزش بانوان حمایت کنید