مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-21اقتصادي

آغاز جلوگیری از واردات هگزان/ تولید 3 هزارتن هگزان و عدم فروش به خاطر واردات


مدیرکل صنایع غیر فلزی وزارت صمت گفت: بعد از اطلاع از تولید هگزان در کشور، از شنبه فرآیند بررسی و جلوگیری از واردات محصول «نرمال هگزان» را آغاز کردیم.

- ، محسن صفدری در برنامه گفت و گوی ویژه خبری دو شنبه شب شبکه دو سیما درباره علت ادامه واردات ماده نرمال هگزان با وجود تولید مشابه داخلی آن افزود: برای این موضوع، هیچ پالسی از طرف شرکت پالایشگاه شازند نداشتیم و آن ها مراجعه نکردند.

وی ادامه داد: از شنبه خبر دار شدیم و با رییس سازمان صمت استان تماس مرکزی گرفتیم و او اعلام کرد که در تاریخ 8 تیر 1399 درخواست شرکت پالایشگاه شازند برای جلوگیری از واردات ماده نرمال هگزان ارسال شد و از دیروز فرآیند بررسی و جلوگیری از واردات این ماده را آغاز کردیم.

صفدری با اشاره به اینکه افتتاحیه طرح تولید نرمال هگزان پالایشگاه شازند 5 تیر امسال انجام شد، گفت: اگر نامه این شرکت زودتر به دست ما می رسید زودتر درباره جلوگیری از واردات این ماده اقدام می کردیم.

مدیرکل صنایع غیر فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هنوز پروانه بهره برداری برای محصول هگزان شرکت پالایشگاه نفت شازند صادر نشده و سازمان صمت استان هنوز پروانه صادر نکرده و این شرکت درگیر بحث های زیست محیطی و استعلام محیط زیست است بنابراین هنوز مجوزی برای تولید این محصول صادر نشده است که بخواهیم حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جلوگیری از واردات هگزان/ تولید 3 هزارتن هگزان و عدم فروش به خاطر واردات

آغاز جلوگیری از واردات هگزان/ تولید 3 هزارتن هگزان و عدم فروش به خاطر واردات