موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-21بين الملل

جدال توییتری شخصیت های عراقی با سفیر انگلیس در بغداد بر سر اظهارات ظریف


واکنش مداخله جویانه سفیر انگلیس در بغداد به اظهارات ظریف در سفر اخیرش به عراق، انتقادات شخصیت های عراقی را به دنبال داشت.

- واکنش مداخله جویانه سفیر انگلیس در بغداد به اظهارات ظریف در سفر اخیرش به عراق، انتقادات شخصیت های عراقی را به دنبال داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بغداد الیوم، استفان هیکی، سفیر انگلیس در بغداد در واکنش به اظهارات محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در سفرش به بغداد در صفحه توییتر خود نوشت: از اظهارات امروز ظریف که خواهان عراقی قوی و باثبات است، استقبال می کنم.

همچنین حملات موشکی وحشتناک امروز به سفارت آمریکا و دیپلمات های آن را یادآور می شوم و می گویم که گام اصلی برای ایجاد عراقی قوی، پایان دادن به حمایت های خارجی از گروه های مسلح خارج از کنترل دولت و اجرای حاکمیت قانون در عراق است.

نعیم العبودی عضو فراکسیون صادقون در پارلمان عراق در واکنش به توییت سفیر انگلیس در بغداد در صفحه توییتر خود نوشت: به نظر می رسد مدتی که در عراق بودی به تو جرات داده است که از مرزهای دیپلماسی عبور کنی، عراق قوی و باثبات براساس دیدگاههای فرزندان این کشور ساخته می شود نه براساس رویاهای تو.

پیشنهاد می کنم که به سرگرمی خود در یادگرفتن پخت غذاهای عراقی بازگردی که اگر زندگی روی بد خود را به تو نشان دهد، ممکن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال توییتری شخصیت های عراقی با سفیر انگلیس در بغداد بر سر اظهارات ظریف

جدال توییتری شخصیت های عراقی با سفیر انگلیس در بغداد بر سر اظهارات ظریف