مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-21اجتماعي

فصل سوم تهیه نقشه باستانشناسی دشت مرودشت


مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید گفت: سومین فصل بررسی و تهیه نقشه باستان شناسی دشت مرودشت با مجوز پژوهشکده باستان شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور توسط باستان شناسان داخلی آغاز شده است.

- ایسنا/فارس مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید گفت: سومین فصل بررسی و تهیه نقشه باستان شناسی دشت مرودشت با مجوز پژوهشکده باستان شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور توسط باستان شناسان داخلی آغاز شده است.

حمید فدایی افزود: تهیه نقشه باستان شناسی منطقه پارسه و دشت مرودشت از طرح های مهمی است که در طول سال های گذشته توسط گروه باستان شناسی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید پیگیری و با همکاری اداره کل استان، انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، فدایی گفت: اکنون سومین فصل از این بررسی، به مدت یک دوره برنامه ریزی شده و عملیات میدانی آن توسط همکاران باستان شناس این پایگاه، به سرپرستی وحید بارانی آغاز شده است.

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید ادامه داد: امید می رود در طول این برنامه، شناسایی و مستندنگاری، بخشی دیگر از ظرفیت های تاریخی منطقه و یافته ها و اطلاعات مربوط به محوطه های باستانی حاصل از این بررسی را بتوان بر روی سیستم مختصات جغرافیایی GIS ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل سوم تهیه نقشه باستانشناسی دشت مرودشت

فصل سوم تهیه نقشه باستانشناسی دشت مرودشت