مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-21فرهنگي

«بچه» به صحنه نمی رود


نمایش «بچه» به کارگردانی افسانه ماهیان که قرار بود از روز چهارشنبه اول مرداد ماه میزبان تماشاگران باشد، با تصمیم گروه اجرایی و موافقت مدیر مجموعه تئاتر شهر به صحنه نمی رود.

- نمایش بچه به کارگردانی افسانه ماهیان که قرار بود از روز چهارشنبه اول مرداد ماه میزبان تماشاگران باشد، با تصمیم گروه اجرایی و موافقت مدیر مجموعه تئاتر شهر به صحنه نمی رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، نمایش بچه به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی افسانه ماهیان که قرار بود از روز چهارشنبه اول مرداد ماه بعد از پنج ماه توقف در تالار چهارسو پیش روی مخاطبان قرار گیرد، با تصمیم گروه اجرایی نمایش به صحنه نخواهد رفت.

گروه اجرایی نمایش بچه اعلام کرده با وجود همکاری مجموعه تئاتر شهر برای به صحنه بردن این اثر نمایشی در چارچوب رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی، فعلا تصمیم بر این است تا با توجه به شرایط پیش آمده در افزایش واگیری و شیوع ویروس کرونا ، حفظ سلامت گروه، تماشاگران و نگرانی هایی که در این زمینه وجود دارد، این نمایش اجرا نشود.

نمایش بچه به نویسندگی نغمه ثمینی، کارگردانی افسانه ماهیان و بازی فاطمه معتمدآریا، سعید چنگیزیان و شیوا فلاحی از بیست و هفتم بهمن ماه سال 1398 در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بچه» به صحنه نمی رود

«بچه» به صحنه نمی رود