مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-21سياسي

«بابا آمد» از شبکه پنج پخش می شود/ روایت آرمیتا از ترور پدرش


مستند «بابا آمد» امروز سه شنبه مصادف با سالروز شهادت امام جواد (ع) و همزمان با ایام ترور شهید رضایی نژاد ساعت 14 از شبکه پنج پخش می شود.

- مستند بابا آمد امروز سه شنبه مصادف با سالروز شهادت امام جواد (ع) و همزمان با ایام ترور شهید رضایی نژاد ساعت 14 از شبکه پنج پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند بابا آمد به تهیه کنندگی و کارگران سید جمال عود سیمین با موضوع گفتگو با همسر و دختر خردسال شهید داریوش رضایی نژاد از دانشمندان هسته ای کشورمان امروز سه شنبه 31 تیر ساعت 14 از شبکه پنج پخش می شود.

داریوش رضایی نژاد پدر آرمیتا از دانشمندان برجسته ایران زمین در زمینه انرژی هسته ای بود که در تاریخ یکم مرداد سال 1390، در سن 36 سالگی در مقابل دیدگان دخترک پنج ساله اش توسط عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی ترور شد و همسر و دختر خردسال او آرمیتا شاهد عینی این ماجرا بودند.

مستند بابا آمد شامل گفتگو با شهره پیرانی و آرمیتا، کسانی که شاهد عینی ماجرای تلخ ترور این دانشمند جوان کشورمان بودند و شرح حال این 2 بازمانده عزیز، یکسال بعد از شهادت شهید رضایی نژاد است.

کسانی که این حادثه تروریستی را به خاطر دارند و در همان اطراف بوده اند، اینگونه روایت می کنند که داریوش به همراه همسرش (شهره پیرانی) و دختر خردسالش مقابل در خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بابا آمد» از شبکه پنج پخش می شود/ روایت آرمیتا از ترور پدرش

«بابا آمد» از شبکه پنج پخش می شود/ روایت آرمیتا از ترور پدرش