مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-21سياسي

نخستین نشست استانی جمعیت زنان مسلمان نواندیش برگزار شد


جمعیت زنان مسلمان نواندیش نشست آنلاین اعضای شورای مرکزی این تشکل سیاسی اصلاح طلب با مسئولان دفاتر استانی را با هدف حفظ ارتباط دوسویه و تقویت انسجام تشکیلاتی برگزار کرد.

- جمعیت زنان مسلمان نواندیش نشست آنلاین اعضای شورای مرکزی این تشکل سیاسی اصلاح طلب با مسئولان دفاتر استانی را با هدف حفظ ارتباط دوسویه و تقویت انسجام تشکیلاتی برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه راکعی دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش در ابتدای این نشست با ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های جمعیت در چندماه اخیر بر برگزاری جلسات شورای مرکزی و کمیته ها بصورت مجازی و طبق روال همیشگی تاکید کرد و گفت: ما تا جایی که ممکن باشد از فضای مجازی بهره می گیریم و نشست هایی را با حضور مهمانان و یا متخصصان هر حوزه تشکیل خواهیم داد.

همچنین در این نشست از خبرنامه ای که برای انعکاس فعالیت ها و عملکرد هر دوره فصلی ائتلاف صدف به همراه فعالیت ها و اخبار هر یک از احزاب عضو آن رونمایی شد که به زودی به بصورت عمومی منتشر می شود.

در ادامه این نشست به تبعات اقتصادی – اجتماعی شیوع ویروس کرونا در جامعه اشاره شد که بیشترین آسیب را متوجه زنان بویژه زنان سرپرست خانواده یا فعال در عرصه تولید و کارآفرینی ساخته است و کمک رسانی به آنان نیز مورد تاکید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نشست استانی جمعیت زنان مسلمان نواندیش برگزار شد

نخستین نشست استانی جمعیت زنان مسلمان نواندیش برگزار شد