مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-21اقتصادي

با خرید فرش مراکشی دکوراسیونی خاص به منزلتان هدیه دهید


امروزه تنوع فرش ها نسبت به گذشته بیشتر شده و به همین دلیل تمامی افراد به راحتی می توانند فرش مورد نظرشان را از میان انبوه مدل های مختلف بیابند.

- با این حال بسیاری از افراد هم در خرید فرش دغدغه داشته و نمی توانند تصمیم بگیرند که چه فرشی مناسب منزلشان می باشد و مدام نگران هستند که خریدی اشتباه نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مرداس، برای آن که فرشی متناسب با دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید، باید ابتدا به سبک مورد استفاده در خانه خود توجه داشته باشید تا تصمیم گیری برایتان ساده تر شود.

از آنجایی که امروزه علاقه افراد به دکوراسیون مدرن روز به روز بیشتر از قبل می شود، تنوع و خلاقیت زیادی در تولید فرش های فانتزی و مدرن صورت می گیرد و یکی از این نمونه ها که همواره با استقبال خوب خریداران مواجه می شود، فرش مراکشی بوده که به سبب ویژگی هایش طرفداران بسیاری دارد.

چون فرش مراکشی ظاهر خاص و در عین حال ساده ای داشته و از این رو به خوبی می تواند خود را با دکوراسیون های مدرن و فانتزی هماهنگ کند و خانه ای شیک را برای شما به ارمغان بیاورد.

پیشینه فرش مراکشی فرش های مراکشی ابتدا توسط مردمان قبایل بربر و عرب واقع در کوه های اطلس، از پشم گوسفندان واقع در همین منطقه بافته می شد؛ به همین خاطر فرش های مراکشی از لطافت و گرمای زیادی برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خرید فرش مراکشی دکوراسیونی خاص به منزلتان هدیه دهید

با خرید فرش مراکشی دکوراسیونی خاص به منزلتان هدیه دهید