مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-21فرهنگي

کارتون هایی که کتاب می شوند


مدیرعامل انتشارات سروش از کتاب شدن برخی انیمیشن های صبا خبر داده و در عین حال ابراز امیدواری کرده است که با همکاری بیشتر سروش و صبا می توان وارد حوزه های پوشاک، - مدیرعامل انتشارات سروش از کتاب شدن برخی انیمیشن های صبا خبر داده و در عین حال ابراز امیدواری کرده است که با همکاری بیشتر سروش و صبا می توان وارد حوزه های پوشاک، کیف، لوازم التحریر، اسباب بازی و .

بر اساس انیمیشن های ایرانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم شمشیری گفته است: برخی از برنامه های رادیویی و تلویزیونی این ظرفیت را دارند که به صورت کتاب، مکتوب شوند تا علاوه بر ماندگاری متن و محتوای آن، قابل رجوع و رفرنس تحقیقاتی نیز داشته باشند.

او در ادامه از کتاب شدن چهار انیمیشن خبر داده و گفته است: برای نمونه در ماه های آتی چهار کتاب مصّور به همراه متن شامل مجموعه های انیمیشن مرکز صبا از جمله پویانمایی های چیا ، نقاش کوچولو ، مثل نامه و کوچولوهای کنجکاو برای مخاطبان خردسال، کودک و نوجوان چاپ و منتشر خواهد شد.

این مسیر می تواند برعکس هم باشد یعنی برخی رمان ها و متن های نمایشی در انتشارات سروش موجود است که با ارجاع آنها به بخش های تولیدی می تواند شاهد افزایش ساخت آثار رادیویی و تلویزیونی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارتون هایی که کتاب می شوند

کارتون هایی که کتاب می شوند