مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-21اقتصادي

پیوند بین ادارات و مردم در گام دوم رزمایش کمک مومنانه


معاون استاندار آذربایجان شرقی خواستار استحکام پیوند بین ادارات و مردم و بازاریان در اجرای گام دوم رزمایش کمک مومنانه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون استاندار آذربایجان شرقی، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند که با حضور امام جمعه مرند و برخی از مسئولین برگزار شد، ابراز داشت: کارها و ابتکارات مهمی در ایام کرونا در شهرستان مرند اجرا شده که برخی از این ایده ها در سطح کشور به الگو تبدیل شده است.

داود گرشاسبی افزود: این جریان باید در کشور استمرار داشته باشد تا رسالت تعیین شده از سوی رهبر انقلاب، محقق شود.

فرماندار ویژه مرند تصریح کرد: وقتی FATF تأیید نشد، قیمت دلار نیز در داخل کشور به 23 هزار تومان افزایش پیدا می کند و این تبعات را نیز باید بپذیریم و نباید در این بین یکی را مقصر بدانیم.

وی در ادامه بر ضرورت عمومی شدن جشن ها و اعیاد دینی تاکید کرد و اظهار داشت: ادارات در هر مناسبت ملی و مذهبی، نسبت به نصب بنر و تعیین پیام مناسبتی سربرگ نامه ها اقدام کنند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: در گام دوم رزمایش مومنانه، باید بین مردم و ادارات با محوریت مساجد، پیوند ایجاد کنیم.

هدایت نذورات و احسان مردم در دهه ولایت و محرم امام جمعه مرند نیز در این جلسه ابراز داشت: نماز جمعه همراه با قدرت حکومت اسلامی است و نماز ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند بین ادارات و مردم در گام دوم رزمایش کمک مومنانه

پیوند بین ادارات و مردم در گام دوم رزمایش کمک مومنانه