مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-21سياسي

راه و شهرسازی و میراث فرهنگی از پروژه سایت موزه میدان امام(ره) کنار بکشند


نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: ادارات کل راه و شهرسازی و میراث فرهنگی از پروژه سایت موزه میدان امام(ره) کنار بکشند تا شهرداری آن را به اتمام برساند.

- راه و شهرسازی و میراث فرهنگی از پروژه سایت موزه میدان امام(ره) کنار بکشند ایسنا/همدان نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: ادارات کل راه و شهرسازی و میراث فرهنگی از پروژه سایت موزه میدان امام(ره) کنار بکشند تا شهرداری آن را به اتمام برساند.

حمید بادامی نجات در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تکمیل این پروژه نیازی به کمک سایر دستگاه های اجرایی ندارد، افزود: این پروژه دو سال و نیم به علت مشکلات مدیریتی بلاتکلیف مانده است.

وی توضیح داد: مقرر شده بود راه و شهرسازی بخشی از پروژه را انجام دهد و مبلغی به آن تزریق کند که تاکنون عملیاتی نشده است همچنین قرار بود میراث فرهنگی فونداسیون پروژه را اجرا کند که اشتباه اجرا شد و پروژه را دچار مشکل کرد.

بادامی نجات ادامه داد: شورای شهر همدان مانند تمام پروژه ها بودجه ای برای شهرداری مصوب می کند تا سایت موزه میدان امام(ره) را به اتمام برساند، پیاده راه سازی میدان امام(ره) و خیابان اکباتان طی شش ماه توسط شهرداری به سرانجام رسید و پروژه ای که قرار بود با همکاری سه دستگاه انجام شود بیش از دو سال طول کشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه و شهرسازی و میراث فرهنگی از پروژه سایت موزه میدان امام(ره) کنار بکشند

راه و شهرسازی و میراث فرهنگی از پروژه سایت موزه میدان امام(ره) کنار بکشند