مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:302020-07-21ورزشي

نفت مقابل پرسپولیس می خواهد صدای مردم مسجدسلیمان باشد


پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که نفت مسجدسلیمان برای پرسپولیس بسیار خطرناک خواهد بود، گفت: نفت می خواهد مقابل این تیم احقاق حق کند و صدای رسای مردم مسجدسلیمان و خوزستان باشد.

- ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که نفت مسجدسلیمان برای پرسپولیس بسیار خطرناک خواهد بود، گفت: نفت می خواهد مقابل این تیم احقاق حق کند و صدای رسای مردم مسجدسلیمان و خوزستان باشد.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره بازی این هفته نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس، اظهارکرد: نفت صد درصد توانایی شکست پرسپولیس را دارد.

درست است که در حق تیم های نفتی اجحاف زیادی شده و تیم هایی را در لیگ داریم که از بودجه های دولتی و میلیاردی استفاده می کنند اما نفت مسجدسلیمان در طول فصل با تمام نداری ها، خیلی خوب، آبرومند و با شخصیت بازی کرده است.

وی با بیان این که نفت مسجدسلیمان اکنون که به روزهای پایانی لیگ رسیده و مطمئن شده است که دیگر کسی به این تیم کمک نمی کند و حامی ندارد، افزود: تیم نفت که می داند خطر سقوط این تیم را تهدید نمی کند و جایگاه خوبی هم در جدول دارد، با فراغ بال می تواند فوتبال بسیار خوب، منطقی و هجومی مقابل پرسپولیس، بهترین تیم حال حاضر ایران انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت مقابل پرسپولیس می خواهد صدای مردم مسجدسلیمان باشد

نفت مقابل پرسپولیس می خواهد صدای مردم مسجدسلیمان باشد