مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-21اقتصادي

روند افزایش مصرف برق بی سابقه است


مدیر دیسپاچینگ منطقه جنوب کشور با بیان اینکه افزایش بی سابقه مصرف برق طی روزهای گذشته بیش از حد انتظار بوده است بر لزوم توجه به هوشیاری اجتماعی و مشارکت مردمی برای عبور از روزهای پر مصرف پیش رو تاکید کرد.

- ایسنا/فارس مدیر دیسپاچینگ منطقه جنوب کشور با بیان اینکه افزایش بی سابقه مصرف برق طی روزهای گذشته بیش از حد انتظار بوده است بر لزوم توجه به هوشیاری اجتماعی و مشارکت مردمی برای عبور از روزهای پر مصرف پیش رو تاکید کرد.

مهدی توکلی گفت: این روزها با افزایش دما نحوه مصرف برق ازسوی شهروندان نیز تغییر می کند، بسیاری از افراد و خانواده ها با هر درجه گرمای بیشتر، برای خنک کردن محیط زندگی و کار بر مصرف برق می افزایند، چیزی که بیش از پیش در این روزها باید مورد توجه قرار گیرد، اهمیت دادن به مشارکت و همراهی مردم در مصرف بهینه برق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر، مدیر مرکز پایش و راهبری منطقه جنوب کشور (دیسپاچینگ) با بیان اینکه افزایش دما موجب کاهش میزان بازده نیروگاه ها و تجهیزات انتقال و توزیع انرژی برق می شود از مشترکین استان های فارس و بوشهر خواست تا برنامههای مدیریت مصرف را پر رنگ تر از همیشه مورد توجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایش مصرف برق بی سابقه است

روند افزایش مصرف برق بی سابقه است