مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-21اجتماعي

لباس فرم دانش آموزان؛ اجبار یا اختیار؟


رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: براساس قوانین وزارت آموزش و پرورش پوشیدن لباس فرم برای دانش آموزان در مدارس اجباری نیست.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: براساس قوانین وزارت آموزش و پرورش پوشیدن لباس فرم برای دانش آموزان در مدارس اجباری نیست.

فرهاد محمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پوشیدن لباس فرم دانش آموزان اختیاری است، نه اجباری و تصمیم گیری در این مورد با شورای مدرسه است، اظهار کرد: بر اساس آیین نامه اجرایی مدارس مبنای تصمیم گیری در مورد لباس دانش آموزان شورای مدرسه است که نماینده اولیاء دانش آموزان نیز در آن عضویت دارد.

محمدی اضافه کرد: هیچ وقت پوشیدن لباس فرم برای دانش آموزان در مدارس اجباری نبوده، اما بر اساس قوانین لباس دانش آموزان باید متناسب با فرهنگ دینی اسلامی باشد.

رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: بر اساس قوانین آموزش و پرورش دانش آموزان ملزم به استفاده از لباس متعارف در مدارس بوده و باید لباس رسمی بپوشند.

وی اضافه کرد: امسال با توجه به شرایط خاص کرونایی و مشکلات برخی خانواده ها در زمینه های اقتصادی و نیز تعطیلی چندماهه مدارس در سال تحصیلی گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس فرم دانش آموزان؛ اجبار یا اختیار؟

لباس فرم دانش آموزان؛ اجبار یا اختیار؟