مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 08:402020-07-21سياسي

نارضایتی بهزیستی از روند مناسب سازی در استان همدان


جانشین معاونت امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه 25 درصد جمعیت جامعه نیاز به امکانات مناسب سازی شهری دارند، گفت: متأسفانه مناسب سازی در همدان اولویت مدیران دستگاه ها نبوده و در این زمینه کوتاهی می کنند و بهزیستی استان از روند مناسب سازی رضایت ندارد.

- ایسنا/همدان جانشین معاونت امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه 25 درصد جمعیت جامعه نیاز به امکانات مناسب سازی شهری دارند، گفت: متأسفانه مناسب سازی در همدان اولویت مدیران دستگاه ها نبوده و در این زمینه کوتاهی می کنند و بهزیستی استان از روند مناسب سازی رضایت ندارد.

سیاوش رهبر در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند مناسب سازی همدان برای معلولان و سالمندان اظهار کرد: اداره کل بهزیستی دبیر کمیته مناسب سازی شهری و مطالبه گر این موضوع در استان است، در واقع بحث مناسب سازی تنها موضوعی است که قانونگذار بهزیستی را ناظر قرار داده و در قانون به صراحت اعلام شده که باید بحث مناسب سازی در شهرها برای بهره مندی بهتر معلولان از خدمات شهری فراهم شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه مناسب سازی در همدان اولویت مدیران دستگاه ها نبوده و در این زمینه کوتاهی می کنند، ادامه داد: اداره کل بهزیستی استان همدان از روند و وضعیت مناسب سازی شهری رضایت ندارد البته در چندین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی بهزیستی از روند مناسب سازی در استان همدان

نارضایتی بهزیستی از روند مناسب سازی در استان همدان