مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-21سياسي

مرکز کنترل ترافیک خراسان شمالی به زودی راه اندازی می شود


مرکز کنترل ترافیک استان خراسان شمالی تا 2 ماه آینده راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی صبح امروز در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اجرا نشدن مصوبات به معنی بی اعتنایی مدیران به خودشان و دیگران است که باید این رویه تغییر کند.

استاندار خراسان شمالی با انتقاد از مدیران استان ادامه داد: مدیرانی که بدون اطلاع از دستور جلسات و مصوبات به جلسه می آیند، مانند دانش آموزانی هستند که بدون خودکار و برگه وارد جلسه امتحانی می شوند.

وی در ادامه خطاب به شهرداری بجنورد گفت: سوله مدیریت بحران بجنورد باید تا 3 ماه آینده تکمیل و تجهیز شود و در بازه زمان بندی معین خدمات شهرداری ها باید به صورت الکترونیکی ارائه شود و مردم از این زمان بندی مطلع باشند.

شجاعی با اشاره به اینکه خراسان شمالی مرکز کنترل ترافیک ندارد دستور تکمیل و راه اندازی این مرکز را حداکثر تا 2 ماه آینده صادر کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بیان کرد: نصب و راه اندازی دوربین های ترافیکی در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین باید سریع تر انجام شود و برای افزایش قابلیت های دوربین های نظارتی به ترافیکی، مشاوران، موضوع را بررسی و برنامه زمانی اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز کنترل ترافیک خراسان شمالی به زودی راه اندازی می شود

مرکز کنترل ترافیک خراسان شمالی به زودی راه اندازی می شود