مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-21بين الملل

تاثیر روسیه در اروپا، محور گفتگوی وزرای خارجه آلمان و انگلیس


وزیر خارجه آلمان امروز (سه شنبه) اعلام کرد که تمایل دارد تا درباره روابط با چین، تاثیر روسیه در اروپا و مساله ایران با همتای انگیسی اش گفت وگو کند.

- وزیر خارجه آلمان امروز (سه شنبه) اعلام کرد که تمایل دارد تا درباره روابط با چین، تاثیر روسیه در اروپا و مساله ایران با همتای انگیسی اش گفت وگو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان پیش از ترک یونان و قبل از مذاکرات در انگلیس گفت: مذاکرات روز چهارشنبه با دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس بر مسائل بین المللی و همکاری نزدیک با انگلیس نظیر نشست سه جانبه اروپا درباره ایران، روابط با چین و چگونگی رسیدگی به تاثیر روسیه بر اروپا متمرکز است.

وی ادامه داد: آلمان، انگلیس را یک شریک امنیتی مهم بین المللی می داند و دو کشور در زمینه مسائل کلیدی و ارزش های استراتژیک یک زبان واحد و مشرک دارند.

وزیر خارجه آلمان همچنین افزود، درباره وضعیت بشری در اردوگاه های آوارگان در خلال حضوری در یونان نیز با مقام های این کشور گفت وگو می کند و گفت: برلین آماده پذیرش کودکان بدون والدین و همراه اردوگاه های یونان است و از ایجاد اصلاحات در کل سیستم پناهجویی در اتحادیه اروپا حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر روسیه در اروپا، محور گفتگوی وزرای خارجه آلمان و انگلیس

تاثیر روسیه در اروپا، محور گفتگوی وزرای خارجه آلمان و انگلیس