مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-21سياسي

دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران با نخست وزیر گرجستان/ تاکید بر تقویت مناسبات دوجانبه


سفیر جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر گرجستان ضمن گفت وگو درباره مسائل منطقه، نسبت به توسعه و تقویت روابط دوجانبه ابراز امیدواری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید جواد قوام شهیدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس با گئورگی گاخاریا نخست وزیر گرجستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، طرفین با مرور روابط دو کشور و با نگاهی به حساسیت های مسائل منطقه ای، ابراز امیدواری کردند با عبور از مشکلات فعلی، روابط ایران و گرجستان بر اساس فرهنگ و تمدن مشترک گسترش و توسعه یابد.

سید جواد قوام شهیدی سفیر جمهور اسلامی ایران در تفلیس روز چهارشنبه 25 تیر ماه نیز با سالومه زورابیشویلی رییس جمهور گرجستان دیدار و گفت و گو کرده بود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با اشاره به برخی ملاحظات خاص دولت گرجستان نسبت به شریک راهبردی خود، بر ضرورت توجه به منافع دوجانبه ایران و گرجستان تاکید کرد و یکجانبه گرایی آمریکا و مداخله در مناسبات فیمابین دو کشور را غیرقابل قبول و در تقابل با منافع دو کشور خواند.

سفیر جمهور اسلامی ایران با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای اتباع ایرانی، پیرامون تمدید اقامت، لطمات به سرمایه های آنان و ممانعت از ورود کالا و حمل و نقل آن به گرجستان، خواستار پیگیری و حل فوری این مشکلات از سوی مقامات گرجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران با نخست وزیر گرجستان/ تاکید بر تقویت مناسبات دوجانبه

دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران با نخست وزیر گرجستان/ تاکید بر تقویت مناسبات دوجانبه