مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-21سياسي

انتقاد فرماندار پلدختر از وضعیت فضای مجازی در این شهرستان


اکنون در فضای مجازی مسائل غیر اخلاقی و دامن زدن به تهمت و افترا به دیگران توسط برخی افراد رواج پیدا کرده که زیبنده فرهنگ متمدن این شهرستان به عنوان هویزه ثانی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، حسن رضاییان روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان اظهار داشت: متولیان فرهنگی در شهرستان پلدختر حریت داشته و برای تحقق و ارتقاء فرهنگ وقت بگذارند نه اینکه تنها  شعار بدهند و جایگاهی را اشغال کنند که خروجی نداشته باشد.

وی افزود: انتظار می رود مسائل اعتقادی و ارزشی و مولفه های اثرگذار نظام مانند عفاف و حجاب در تمام ابعاد زیبا و ارزشی آن در قالب فرهنگ ترویج داده شود.

 فرماندار پلدختر گفت: اکنون در فضای مجازی مسائل غیر اخلاقی و دامن زدن به تهمت و افترا به دیگران توسط برخی افراد رواج پیدا کرده که زیبنده فرهنگ متمدن این شهرستان به عنوان هویزه ثانی نیست.

وی افزود: یک سری افراد خطاکار که به ارزش های نظام متعهد نیستند و به پیروی از خواسته های نفسانی در فضای مجازی اقدام به افترا و تهمت زدن به دیگران می کنند،که این امر باعث تاسف و به دور از دینداری و انسانیت است.

 رضاییان یادآور شد: هر کس امروز در منزل خود کانالی برای دامن زدن به فحاشی و تهمت زدن به دیگران ایجاد کرده که این به دور از فرهنگ غنی شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار پلدختر از وضعیت فضای مجازی در این شهرستان

انتقاد فرماندار پلدختر از وضعیت فضای مجازی در این شهرستان