مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-21سياسي

پیگیری مصوبات ستاد بازآفرینی در شهرستان های ورامین و پیشوا


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از اجرایی شدن 60 درصد از مصوبات ستاد بازآفرینی در دو شهرستان پیشوا و ورامین خبر داد.

- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از اجرایی شدن 60 درصد از مصوبات ستاد بازآفرینی در دو شهرستان پیشوا و ورامین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد تقی زاده در جلسه ستاد بازآفرینی با اشاره به مهم ترین موارد مورد بررسی در این جلسه اظهارکرد: دستورکار جلسه امروز پیگیری مصوبات قبلی جلسات پیشین ستاد در دو شهرستان ورامین و پیشوا بود.

وی افزود: در جلسه گذشته شهرستان ورامین در حوزه های مختلف 27 بند مصوبه از جمله دستور تهیه طرح در کمیسیون ماده 25 در محدوده های بافت فرسوده و واگذاری زمین جهت ساخت کلانتری برای تامین امنیت این محدوده، قرار بر اقدام آبفا به اصلاح 4 کیلومتر از شبکه آبرسانی طی شش ماه، نوسازی و مقاوم سازی مدارس و برنامه اقدام مشترک این شهرستان مطرح شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی ادامه داد: تک تک موارد مذکور با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازدستگاه های مرتبط بررسی و مقرر شد دستگاه ها دلایل عقب ماندن از برنامه زمان بندی شده را به صورت مکتوب به ستاد اعلام کنند.

تقی زاده در ادامه با اشاره به مصوبات شهرستان پیشوا اظهارکرد: 19 مصوبه از جمله محدوده های بافت فرسوده، دفاتر تسهیل گری و حریم محدوده های محور گردشگری و بازار سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مصوبات ستاد بازآفرینی در شهرستان های ورامین و پیشوا

پیگیری مصوبات ستاد بازآفرینی در شهرستان های ورامین و پیشوا