مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-21اقتصادي

پرداخت 1175 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان استان سمنان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از پرداخت یک هزار و 175 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان استان خبر داد و گفت: حمایت از مددجویان در حوزه اشتغال و اقتصاد در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه حمایت از مددجویان کمیته امداد در حوزه اشتغال و اقتصاد یکی از مهم ترین رویکردهای این نهاد در راستای توانمندسازی آنان است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 175 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان استان سمنان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این تسهیلات 77 میلیارد و 500 میلیون ریال است، افزود: 23 میلیارد و 150 میلیون ریال از این تسهیلات مربوط به بخش اشتغال زایی برای مددجویان بود که در این راستا 114 خانوار مددجو از آن بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از اختصاص 51 میلیارد و 400 میلیون ریال تسهیلات مربوط به کارگشایی از مددجویان خبر داد و گفت: در سه ماه ابتدای سال جاری 24 فقره تسهیلات نیز در حوزه تأمین مسکن مددجویان استان سمنان پرداخت شده است.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات ازدواج از دیگر اقدامات حمایتی این نهاد با بهره گیری از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است، اضافه کرد: توسعه مشارکت خیران و جذب نیکوکاران در افزایش پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 1175 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان استان سمنان

پرداخت 1175 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان استان سمنان