مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-21اقتصادي

دفتر کار مجازی راهی برای کاهش هزینه کسب و کارها در ایام کرونا


با شیوع کرونا و افزایش دورکاری، شرکت هایی که این امکان را فراهم می کردند و باعث تسهیل راه اندازی کسب و کار و کاهش هزینه ها می شدند مورد توجه بیشتری قرار گرفتند، - با شیوع کرونا و افزایش دورکاری، شرکت هایی که این امکان را فراهم می کردند و باعث تسهیل راه اندازی کسب و کار و کاهش هزینه ها می شدند مورد توجه بیشتری قرار گرفتند، یکی از این شرکت ها دفتر کار مجازی "دفترشما" است که شما را از اجاره دفتر کار، خرید خط ثابت تهران، خرید تلفن سانترال و استخدام منشی بی نیاز می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دفتر شما، هزینه پایین و بازده بالای این خدمات انگیزه ای شد که علی دشتی، مدیرعامل دفتر شما در این رابطه مصاحبه داشته باشد.

متن مصاحبه را در ادامه می خوانیم.

به عنوان اولین سوال بفرمایید دفتر کار مجازی چیست و به درد چه کسانی می خورد؟ به طور خلاصه شما با کمک دفتر کار مجازی می توانید بدون نیاز به فضای فیزیکی و دفتر کار صاحب خط تلفن ثابت بشوید، منشی دور کار داشته باشید، فکس آنلاین دریافت کنید و تماس های خود را به سادگی مدیریت کنید.

یک زن خوش ذوق در سیستان و بلوچستان که سوزنی دوزی می کند می تواند از تلفن گویای ما برای فروش محصول خود استفاده کند و در واقع یک نمایندگی فروش در پایتخت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر کار مجازی راهی برای کاهش هزینه کسب و کارها در ایام کرونا

دفتر کار مجازی راهی برای کاهش هزینه کسب و کارها در ایام کرونا