مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 10:302020-07-21پزشكي

ماسک، مهم ترین عامل کاهش شیوع کرونا در خوزستان


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به روند نزولی ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: قطعا مهم ترین عامل موثر در کاهش شیوع بیماری، استفاده از ماسک بوده است.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به روند نزولی ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: قطعا مهم ترین عامل موثر در کاهش شیوع بیماری، استفاده از ماسک بوده است.

دکتر شکرالله سلمان زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت شیوع کروناویروس در جنوب غرب خوزستان، اظهار کرد: در جنوب غرب خوزستان نیز مانند سایر نقاط استان، وضعیت شیوع کروناویروس نزولی است.

وی افزود: در روزهای اوج بیماری به بستری 350 بیمار نیز رسیدیم اما در حال حاضر تنها 142 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بستری هستند که 36 نفر از این تعداد به صورت قطعی به کرونا مبتلا هستند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با کاهش موارد بستری، در حال حاضر کمبود تخت عادی و ICU وجود ندارد و تعداد موارد بدحال بستری در ICU نیز کاهش یافته اند.

وی تصریح کرد: هر 45 دقیقه یک نفر از مردم جنوب غرب خوزستان به کرونا مبتلا می شود.

برای محاسبه آمار دقیق مبتلایان، باید مطالعه انجام شود که پس از عبور از پیک بیماری، از خوشه های مختلف نمونه گیری می شود و آنتی بادی اندازه گیری خواهد شد تا ببینیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک، مهم ترین عامل کاهش شیوع کرونا در خوزستان

ماسک، مهم ترین عامل کاهش شیوع کرونا در خوزستان