مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-21سياسي

دشمن شناسی در برهه کنونی ضروری است/لزوم بصیرت افزایی در جامعه


جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه توطئه استکبار علیه ایران تمامی ندارد گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن اهداف انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین طیبی فر ظهر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، اظهار کرد: شناخت دشمنان نظام اسلامی در برهه کنونی بسیار ضروری است و باید در این زمینه به بصیرت افزایی پرداخت.

وی نگاه جمهوری اسلامی به وحدت را راهبردی دانست و افزود: امروز جمهوری اسلامی به وحدت نگاه استراتژیک دارد به این خاطر که دنیای اسلام اسیر قدرت هایی شده است که این قدرت ها از اساس خواهان وجود مکتبی به نام مکتب اسلام نیستند، از این رو جز با وحدت نمی توان به مصاف این دشمنان رفت.

طیبی فر با ابراز تأسف از اینکه برخی با بیت المال ارتزاق می کنند ولی به آن خیانت می کنند، ادامه داد: برخی نیز هستند که از عناوین مقام معظم رهبری استفاده می کنند و نام امام خمینی (ره) به زبان می آورند ولی خلاف منویات ایشان حرکت می کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار اینکه برخی در نقش ستون پنجم ظاهر شده اند، اضافه کرد: بیشتر از دشمنان خارجی باید از این افراد ترسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن شناسی در برهه کنونی ضروری است/لزوم بصیرت افزایی در جامعه

دشمن شناسی در برهه کنونی ضروری است/لزوم بصیرت افزایی در جامعه