مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-21سياسي

19 مدرسه در شمیرانات نیاز به نوسازی دارد


19 مدرسه در شمیرانات نیاز به نوسازی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی ساداتی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: علیرغم اینکه در افکار عمومی شهرستان شمیرانات را شهرستانی برخوردار می دانند اما باید گفت که دو بخش لواسانات و رودبار و قصران فاقد سرانه آموزشی متناسب با جمعیت این دو بخش است.

ساداتی افزود: امروز راه اندازی کانون های فرهنگی تربیتی و مهارت آموزی در این مناطق ضروری است.

فرماندار شمیرانات عنوان داشت: بیش از 19 مدرسه در سطح شهرستان شمیرانات نیازمند نوسازی و بازسازی و تعداد 60 مدرسه نیازمند مقاوم سازی هستند و اساساً 8 مدرسه نیز به دلیل فرسودگی توان پذیرش دانش آموز را ندارد.

وی گفت: به نظر می رسد سهم مدارس شهرستان شمیرانات که از محل نیم درصد پرداختی شهرداری تهران تعیین شده خیلی مشخص و شفاف نیست و با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی شهرستان به نظر می رسد برای اسکان معلمان شاغل که در شهرستان تردد دارند باید مکان هایی برای اسکان پیش بینی شود.

فرماندار شمیرانات اظهار داشت: 8 مدرسه در منطقه اوشان و فشم نیاز به باز سازی فوری دارند و در عین حال طرح آموزش و پرورش در اوشان فشم برای تکمیل نیازمند مساعدت و نگاه ویژه در تخصیص اعتبارات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 مدرسه در شمیرانات نیاز به نوسازی دارد

19 مدرسه در شمیرانات نیاز به نوسازی دارد