مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 12:002020-07-21سياسي

شنبه؛ رسانه اختصاصی استارتاپی ایران


هدف عمده رسانه شنبه، کمک به جوانان صاحب ایده ای است که می خواهند در حوزه فناوری های نوین، استارتاپ خود را راه اندازی کنند و قطعا خواندن مطالب این هفته نامه، - عنوان شنبه برای اهالی اکوسیستم استارتاپی ایران نامی آشناست، به طوری که می‌توانیم بگوییم همزمان با شنیده شدن نخستین زمزمه‌های مفهوم ، برندسازی، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی محتوا و بلاک‌چین، به خوبی ایفا کند و سهم برجسته‌ای در توسعه و ارتقاء اکوسیستم استارتاپی کشور داشته باشد.

در حال حاضر نیز با تقویت جنبه‌های خود، در کنار یک تیم قوی از متخصصان حوزه محتوا، سعی در بهبود روند اکوسیستم استارتاپی ایران دارد.

لازم به ذکر است که 187 شماره از سوی این نشریه منتشر شده است که در هر هفته به طور متوسط 45 هزار کلمه نوشته شده و در مجموع محتوای متنی این هفته‌نامه تا کنون 8415000 کلمه بوده است.

صدایی که از شنبه شنیده شد دیجیکالا، اسنپ، تپسی، فیلیمو، آپارات، علی‌بابا و .

که امروزه به عنوان غول‌های صنعت فناوری‌ نوین ایران شناخته می‌شوند، هر یک داستانی برای خواندن دارند، داستانی که نشان می‌دهد گروهی از جوانان با انگیزه و پرتلاش، قدم در راه تحقق بخشیدن به رؤیاهای خود گذاشتند و این داستان‌های خواندنی و آموزنده، از رسانه تخصصی استارتاپی ایران، یعنی هفته‌ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنبه؛ رسانه اختصاصی استارتاپی ایران

شنبه؛ رسانه اختصاصی استارتاپی ایران