مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 12:002020-07-21پزشكي

راهکارهای ساده برای مهار درد مفاصل


به گفته یک متخصص طب سنتی با چند راهکار ساده می توان درد مفصل را مهار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، محمدرضا حاجی حیدری متخصص طب سنتی درباره بیماری های اسکلتی، اظهار کرد: بیماری های اسکلتی عضلانی یکی از شایع ترین بیماری هایی است که افراد برای بهبود وضعیت جسمانی خود در هر زمان به پزشک مراجعه می کنند.

او افزود: درد مفاصل یکی از بیماری های شایع و مهم در طب سنتی ایران است که امروزه با علائم بالینی مانند ساییدگی مفصلی به خصوص در زانوها، التهاب مفصل در بیماری نقرس، بیماران روماتیسمی و عفونت مفصلی دیده می شود.

حاجی حیدری با بیان اینکه امروزه استئوآرتریت یا ساییدگی مفصلی به خصوص در زانو یکی از بیماری های شایع و مهم در سنین میانسالی و کهنسالی است، تاکید کرد: این بیماری باعث ناتوانی در راه رفتن و اختلال در انجام کار های روزانه می شود، در طب سنتی ایران یکی از علت های درد و ورم مفاصل عدم رعایت سبک زندگی سالم است.

او تصریح کرد: رعایت تغذیه مناسب از اصول مهم پیشگیری و درمان درد مفاصل است و استفاده زیاد از غذا های سرد به خصوص در افراد بلغمی مزاج باعث شروع و تشدید درد های مفصلی می شود، به همین علت توصیه می شود افرادی که دچار مشکلات گوارشی و سردی معده و سوء هاضمه هستند قبل از هر اقدامی، دستگاه گوارش خود را درمان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای ساده برای مهار درد مفاصل

راهکارهای ساده برای مهار درد مفاصل