مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 12:352020-07-21فرهنگي

دبیر پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد منصوب شد


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، سید سعید بدیعی را به عنوان دبیر پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن ملکی به پیشنهاد سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی در ابلاغی، بدیعی را به عنوان دبیر پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد منصوب کرد.

بدیعی که از سال 1392 معاون مدیرکل و قائم مقام دفتر انتشارات و فناوری آموزشی بوده، پیش از این نیز چندین دوره دبیری جشنواره فیلم رشد را بر عهده داشته است.

در بخشی از این ابلاغیه آمده است: شکی نیست که جشنواره بین المللی فیلم رشد به عنوان دیرپاترین جشنواره فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی در جهان، یک رویداد غرورانگیز بین المللی در نظام تعلیم تربیت جمهوری اسلامی ایران است که می تواند با آموزش، حفظ و انتقال دانش از طریق فیلم در بهبود فرایند یاددهی-یادگیری و تکمیل بسته های آموزشی مدارس، نقشی تأثیرگذار و مهم در روند اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش داشته باشد.

همچنین در بخش دیگر ابلاغیه عنوان شده است: شناسایی، جذب و معرفی جدیدترین تولیدات علمی، آموزشی و تربیتی در قالب رسانه ای قدرتمند به نام فیلم، از جمله مأموریت های مهم این جشنواره برای ایجاد تنوع در محیط یادگیری، تسهیل و تعمیق محتوا و ملموس نمودن مفاهیم انتزاعی است که با استمرار آن، پیوسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد منصوب شد

دبیر پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد منصوب شد