مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 15:502020-07-21حوادث

کشف 950 کیلو مرفین از یک تریلر در گناباد


فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف محموله سنگین 950 کیلوگرمی مرفین در بازرسی از یک دستگاه خودرو تریلر در گناباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی گفت: در اجرای طرح مبارزه بی امان با قاچاق موادمخدر و کنترل مبادی مواصلاتی خراسان رضوی، ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر بدون بار که از زاهدان به مقصد مشهد در حرکت بود مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: ماموران انتظامی تریلر موردنظر را متوقف و در بازرسی دقیق آن 950 کیلوگرم مرفین که در بدنه خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

  وی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک سوداگر مرگ که از عاملان اصلی قاچاق موادافیونی از استان های شرقی کشور به خراسان رضوی بود دستگیر و تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

سردار تقوی گفت: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر است و مقابله نیروی انتظامی با این بلای خانمان سوز با همکاری های آگاهانه شهروندان وظیفه شناس و پشتیبانی دستگاه قضایی، محکم، قاطع و مستمر است.

انتهای پیام/ 70051


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 950 کیلو مرفین از یک تریلر در گناباد

کشف 950 کیلو مرفین از یک تریلر در گناباد