مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 17:252020-07-21ورزشي

دریافت 93 درصدی تسهیلات ازدواج در گیلان/ اجرای طرح خانواده پایدار


ستاد ساماندهی امور جوانان گیلان برگزار و مسئولان با اشاره به دریافت 93 درصدی تسهیلات ازدواج در سال گذشته، از اجرای طرح خانواده پایدار در این استان خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان عصر سه شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان در سالن غدیر استانداری با بیان اینکه 111 سازمان مردم نهاد در استان فعال هستند، افزود: برای پنج سمن جدید نیز مجوز فعالیت صادر شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ درخواستی برای ثبت سمن در حوزه کشاورزی و محیط زیست نداریم، گفت: اقداماتی برای اطلاع رسانی در این زمینه با همکاری صدا و سیمای مرکز گیلان انجام شده است.

مریم بخشی در ادامه با اشاره به فعالیت سمن ها و سازمان های مردم نهاد در ایام کرونا، افزود: در این مدت شاهد اثرگذاری فعالیت های و حضور سازمان های مردم نهاد بوده ایم.

وی به اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی امور جوانان به ویژه در حوزه اشاره و بیان کرد: در سال گذشته میانگین دریافت تسهیلات ازدواج در استان گیلان 93 درصد بوده که این میزان در سطح کشور 91 درصد است.

توجه به آموزش های مهارت محور در آموزش و پرورش مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به امضای تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی در حوزه ازدواج، اظهار کرد: در این میان آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت 93 درصدی تسهیلات ازدواج در گیلان/ اجرای طرح خانواده پایدار

دریافت 93 درصدی تسهیلات ازدواج در گیلان/ اجرای طرح خانواده پایدار