مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 18:102020-07-21بين الملل

شهردار شیکاگو به ترامپ: شهروندان را مخفیانه دستگیر نکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شهردار نیویورک در نامه ای به دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا به او درباره تلاش برای اعزام نیروهای پلیس فدرال به این شهر و دستگیری مخفیانه شهروندان هشدار داد.

لوری لایت فود ، شهردار شیکاگو در این نامه گفته استقرار مأموران مخفی پلیس که بدون هیچ دلیلی شهروندان را دستگیر و بازداشت می کنند روش نادرستی است و باید متوقف شود.

درگیری لفظی لایت فود با ترامپ به دلیل انتقاد رییس جمهور آمریکا از سطح بالای خشونت در این شهر و کشته شدن شمار زیادی از شهروندان بر اثر خشونت های مسلحانه صورت گرفته است.

ترامپ در اظهاراتی که نژادپرستانه و توهین آمیز قلمداد شده  چند بار شیکاگو را از لحاظ میزان خشونت به افغانستان تشبیه کرده و خواستار اعزام نیروهای پلیس فدرال برای کنترل خشونت در این شهر شده است.

  خبرگزاری آسوشیتدپرس امروز گزارش داد در تعطیلات آخر هفته در شیکاگو 12 نفر بر اثر خشونت مسلحانه کشته شده و ده ها نفر زخمی شده اند.

شهردار شیکاگو که یکی از مخالفان سرسخت ترامپ است و معمولاً انتقادات تندی علیه او بر سر زبان می آورد سخنان غیرسودمند او را مورد انتقاد قرار داده و نوشته راه های زیادی وجود دارد که دولت فدرال می تواند به شیکاگو برای کاهش سطح خشونت کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شیکاگو به ترامپ: شهروندان را مخفیانه دستگیر نکن

شهردار شیکاگو به ترامپ: شهروندان را مخفیانه دستگیر نکن