مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 22:402020-07-21فرهنگي

نقد عبدالحسن برزیده به جشنواره فیلم مقاومت


جشنواره فیلم مقاومت با پرداختن به موضوع مهمی همچون دفاع مقدس، اگرچه کار ارزشمندی را انجام می دهد، اما متاسفانه جناحی عمل می کند.

- حسن برزیده معتقد است: جشنواره فیلم مقاومت با پرداختن به موضوع مهمی همچون دفاع مقدس، اگرچه کار ارزشمندی را انجام می دهد، اما متاسفانه جناحی عمل می کند.

این کارگردان سینما که ساخت فیلم هایی مثل دکل و پرواز خاموش را در کارنامه کاری خود دارد، در چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مقاومت برای ساخت فیلم مزار شریف جایزه ویژه هیات داوران را دریافت کرد.

او همان زمان انتقاداتی به جشنواره داشت که مطرح کرد، اما حالا که چهار سال از آن زمان گذشته و در فاصله کمتر از دو ماه مانده تا شروع دوره شانزدهم این جشنواره، نکات قابل تامل دیگری را هم بنا به شرایط فعلی جامعه مطرح می کند.

یکی از مهم ترین مسائل که درباره شانزدهمین دوره این رویداد مطرح می شود، که قرار است در دو نوبت، یکی در اواخر شهریور و همزمان با هفته دفاع مقدس و دیگری در هفته بسیج در آذرماه برگزار شود، این است که با توجه به شرایط کرونایی، جزو معدود جشنواره هایی است که تاکید و اصرار بر برپایی آن است.

در این باره مدتی قبل دبیر جشنواره توضیح هایی به ایسنا ارائه کرد ولی جدا از شرایط کرونایی امسال، اینکه دستاورد برپایی چنین رویدادی در این سال ها برای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد عبدالحسن برزیده به جشنواره فیلم مقاومت

نقد عبدالحسن برزیده به جشنواره فیلم مقاومت