مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 03:002020-07-21سياسي

اوضاع ذخایر خونی کرمانشاه اصلا خوب نیست/ درخواست از عروس و دامادها برای اهدای خون


مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه گفت: وضعیت این پایگاه از نظر ذخیره خون در وضعیت بحرانی و حاد قرار دارد.

- پژمان صالحی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: امروز روز بسیار مبارکی است، سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س)؛ که به اسم روز ازدواج نامگذاری شده است، ازدواج سرآغاز یک زندگی است و بر همین پایه اهدای زندگی در این روز با اهدای خون می تواند پشتوانه خوبی برای دوام و بقای زندگی باشد.

وی ادامه داد: بر این اساس سازمان انتقال خون با توجه به کاهش ذخایر خونی که در کشور وجود دارد اقدام به برگزاری طرحی کرده که در این طرح از زوج های جوان خواسته شده که در سرآغاز زندگی برای اهدای خون به پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند.

مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه، از همه زوجینی که در این ایام اقدام به ازدواج می کنند خواست که با اهدای یک یا دو واحد خون زندگی را به دیگران ببخشند و سرآغاز زندگی را با یک کار خیر و یک فرهنگ بسیار خوب آغاز کنند.

وی با بیان اینکه اوضاع ذخایر خونی استان اصلا خوب نیست، تصریح کرد: ذخایر خونی ما به کمترین حد ممکن از زمان شروع کرونا رسیده است.

صالحی فر با بیان اینکه ذخیره خون برای تمامی گروهای خونی در این پایگاه بسیار کم شده است، گفت: به دلیل گرمای تابستان و شیوع بیماری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع ذخایر خونی کرمانشاه اصلا خوب نیست/ درخواست از عروس و دامادها برای اهدای خون

اوضاع ذخایر خونی کرمانشاه اصلا خوب نیست/ درخواست از عروس و دامادها برای اهدای خون