مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 03:252020-07-22اجتماعي

بارش برف کجور را فلج می کند!


دهیار کوهپرعلیا کجور با انتقاد از کم کاری برخی مسئولان در انجام وظایف محوله با بیان اینکه برخی از مدیر بودن تنها نام آنرا یدک می کشند، گفت: با سیل و برف، - دهیار روستای کوهپرعلیا کجور با انتقاد از کم کاری برخی مسئولان؛ برخی مدیران فکر می کنند کجور فرزند پدر دیگری است! ایسنا/مازندران دهیار کوهپرعلیا کجور با انتقاد از کم کاری برخی مسئولان در انجام وظایف محوله با بیان اینکه برخی از مدیر بودن تنها نام آنرا یدک می کشند، گفت: برخی مدیران فکر می کنند کجور فرزند پدر دیگری است.

حسین رودگر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بخش کجور به لحاظ زیرساختی دارای مشکلات فراوانی است که نیازمند اراده جدی از سوی مدیران استانی، شهرستانی و بخش کجور است، اظهار کرد: این منطقه به لحاظ جاده، گاز، آب شرب، آنتن دهی موبایل و اینترنت و مدیران کاربلد دارای مشکلات زیادی است.

دهیار روستای کوهپرعلیا افزود: اکثر مدیران متخصص و متعهد هستند اما در این میان برخی نیز وجود دارند که از مدیر بودن تنها نام آنرا یدک می کشند و گویا کجور فرزند پدر دیگری است و این منطقه محلی برای آزمون و خطا شده است.

رودگر با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه ها نباید میان بخش مرکزی و کجور تفاوتی قائل شوند، تصریح کرد: بخش کجور نیازمند مدیرانی عاشق و با برنامه است که برای این منطقه وقت بگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف کجور را فلج می کند!

بارش برف کجور را فلج می کند!