مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 03:302020-07-22اجتماعي

تعویض رایگان کارت بلیط های سوخته اتوبوس در شهرکرد


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد از تعویض رایگان کارت بلیط های سوخته توسط سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان شهرکرد خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد از تعویض رایگان کارت بلیط های سوخته توسط سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان شهرکرد خبر داد.

مهرداد میرزاییان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص سوختن کارت بلیط های اتوبوس شهری و بلاستفاده شدن آن ها، اظهار کرد: تنها کارت بلیط هایی که موارد خراشیدگی، سوختگی با آتش و شکستگی نداشته باشند، توسط سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر به صورت رایگان تعویض خواهند شد.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد دریافت مبلغی بیش از تعرفه سال 99 را توسط رانندگان تاکسی از شهروندان اقدامی خودسرانه و غیرقانونی دانست و تاکید کرد: با افزایش 20 درصدی کرایه ناوگان تاکسیرانی چنانچه رانندگان تاکسی مبلغی بیش از نرخ اعلام شده سال 99 از مسافران دریافت کنند، با آن ها به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره بر شیوع موج دوم کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی توسط رانندگان و شهروندان را ضروری دانست و بیان کرد: از زمان آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به تمامی رانندگان تاکسی از طریق پیامک اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض رایگان کارت بلیط های سوخته اتوبوس در شهرکرد

تعویض رایگان کارت بلیط های سوخته اتوبوس در شهرکرد