مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 04:002020-07-22ورزشي

تیم فوتبال اترک روی نوار اعتراض/ نوبت به جوانان خراسان شمالی رسید


بجنورد_ بازیکنان تیم فوتبال اترک خراسان شمالی به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان دست به اعتراض زده اند و این فرصتی برای بازیکنان بومی استان شده تا بتوانند خودی نشان دهند.

- خبرگزاری مهر_ گروه استان ها، تیم فوتبال اترک خراسان شمالی که با هزینه هنگفت و میدان داری استاندار خراسان شمالی با خرید سهمیه تیم فوتبال فتح تهران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، استان را صاحب تیم کرد، این روزها حال و روز خوشی ندارد.

تیمی که با سپردن سکان هدایت خود به مربی که جز حاشیه نکته بارزی ندارد، در کمرکش جدول دست و پا می زند.

فیروز کریمی که این سال ها جز مصاحبه های جنجالی تلویزیونی نشانی از روزهای پربار گذشته خود ندارد، با دریافت نقدی و یکجای مبلغ قرار داد خود به شرطی روی نیمکت نشست که تیم اترک را به دسته اول بیاورد.

کریمی که پس از هر تساوی و باخت وعده صعود می داد، این روزها با ترک اردوی تیم توسط بازیکنان، حضور در این تیم به شماره افتاده است.

آخرین اخباری که از اردوی تیم فوتبال اترک پس از شیوع ویروس کرونا و فعالیت دوباره به گوش می رسد، اعتصاب بازیکنان نسبت به عدم پرداخت دستمزدهای نجومی آن ها است.

بازیکنان بی تعصب؛ مدیر ناکارآمد در حالی که تیم در اهواز میهمان فولاد نوین اهواز بود، بازیکنانی که با وعده مدیرعامل مبنی بر پرداخت دستمزدها دور هم جمع شده بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال اترک روی نوار اعتراض/ نوبت به جوانان خراسان شمالی رسید

تیم فوتبال اترک روی نوار اعتراض/ نوبت به جوانان خراسان شمالی رسید