مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 04:052020-07-22سياسي

تأمین قیر، بهترین روش برای فعال سازی پروژه های عمرانی است


سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که دولت مشکلاتی را برای تأمین اعتبار پروژه های عمرانی دارد، تأمین قیر می تواند به فعال سازی این پروژه ها کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی مفتح در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح دو فوریتی الحاق یک بند به تبصره بودجه سال 99 درباره تأمین قیر رایگان، گفت: تأمین قیر برای کارهای عمرانی یکی از روش هایی است که طی سال های اخیر در راستای کمک به اجرای طرح های عمرانی به ویژه در روستاها و بهسازی راه ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با این حال زمانی که نمایندگان مجلس به حوزه های انتخابیه خود سرکشی می کنند، متوجه می شوند که کارهای عمرانی آن طور که باید و شاید عملیاتی نمی شود و بر این اساس یکی از اقداماتی که برای فعالیت های عمرانی ضرورت دارد، تأمین قیر است.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به مشکلات دولت در تأمین منابع مالی و تخصیص اعتبارات عمرانی، بهترین روش برای فعال سازی پروژه های عمرانی، تأمین قیر است.

مفتح درباره طرح دو فوریتی الحاق یک بند به تبصره بودجه 99، گفت: پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه مجلس آن است که 50 درصد از یک میلیون تن به راه های روستایی، بازآفرینی شهری و مسکن مهر اختصاص پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین قیر، بهترین روش برای فعال سازی پروژه های عمرانی است

تأمین قیر، بهترین روش برای فعال سازی پروژه های عمرانی است