مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 04:102020-07-22اقتصادي

احداث 144 کلاس درس جدید در لرستان


با اعتبارات در نظر گرفته شده برای جبران خسارات سیل در استان، احداث 144 کلاس درس در دستور کار قرار گرفت که اکنون پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.

- امیر غفوری نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: پس از سیل فروردین ماه مسئولان ارشد استان برای جبران خسارات وارد شده به فضاهای آموزشی این مناطق 60 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتند.

وی با بیان اینکه با این اعتبار 35 پروژه در این مناطق آغاز به کارکرد، افزود: این تعداد پروژه شامل 144 کلاس درسی در مناطق سیل زده است که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند.

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان بیان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه ها به طور میانگین 30 درصد بوده که اگر در زمان مقرر تحویل آموزش و پرورش داده شوند بسیاری از مشکلات آموزشی استان حل می شود.

غفوری نژاد با اشاره به اینکه بیماری کرونا و افزایش تورم مصالح ساختمانی باعث کاهش سرعت این پروژه ها شده است، تصریح کرد: در سیل سال گذشته 372 مدرسه استان در قالب دو هزار و 25 کلاس درس آسیب دیدند که 62 مورد از این مدارس در قالب بیش از 200 کلاس درس تخریبی اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: با کمک مسئولین و خیرین لرستانی تا قبل از آغاز سال تحصیلی 98-99 توانستیم 310 واحد آموزشی آسیب دیده را به طور کامل بازسازی کنیم و تنها پروژه های تخریبی باقی مانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 144 کلاس درس جدید در لرستان

احداث 144 کلاس درس جدید در لرستان